VW ID.2: ELEKTRICKÝ TRHAČ CEN JDE DO SÉRIOVÉ VÝROBY

Mnozí na to čekali – a v roce 2025 nadešel čas: Volkswagen přináší na trh VW ID.2 , atraktivní elektromobil, který bude k dispozici za méně než 25 000 eur , nabízí dojezd až 450 kilometrů a lze nabíjet velmi rychle. S VW ID.2 GTI bude dokonce skutečný sportovec. Zvláště vzrušující: technické vlastnosti. Odhalujeme, jak jde nový VW ID.2 do sériové výroby. Diagnostika a uprava softwaru

DESIGN: BLÍZKO SÉRIOVÉ VÝROBĚ – ​​VW ID.2ALL TO PŘIPOMÍNÁ

Jedná se o cenově dostupný elektromobil od Volkswagenu, který se navíc ukazuje jako skvělý vizuální počin a zaujme svým designem . Oficiálně stále koncepční vůz pod názvem VW ID.2all , sériový model si zachová atraktivní styl v sérii. Vzhled VW ID.2, oddělený od předchozích modelů ID, vypadá povědomě a připomíná VW Polo přenesené do moderní éry. Vše je konvenčnější, ale stejně stylové a sportovní zároveň.

Přední část VW ID.2all zaujme svými agresivně navrženými maticovými LED světlomety, které vždy osvětlí vozovku co nejjasněji, aniž by oslňovaly ostatní účastníky silničního provozu. Design působí velmi čistě, zatímco linie střechy svažující se směrem dozadu přechází do elegantního střešního spoileru, který ještě více zdůrazňuje dynamiku. Co by měli tvůrci do série rozhodně zařadit: kliky zadních dveří integrované do rámu okna, které dokonale zapadají do designu.

20palcové ráfky s pneumatikami 225/40 R20 zajišťují pevný postoj na silnici. Na zádi 4050 metrů dlouhého, 1812 metrů širokého a 1530 metrů vysokého VW ID.2all zvýrazňuje sportovní charakter mohutný difuzor. Další akcenty poskytují 3D LED zadní světla s LED příčnou lištou mezi nimi. Volkswagen udává rozvor 2600 metrů. Aktualizace map navigace

POHON: TAK SILNÝ A RYCHLÝ JE VW ID.2

Přestože VW ID.2 přijde na trh až v roce 2025, Volkswagen již nyní oznamuje první technická data. Poskytujeme také další zajímavé informace o modelové řadě. Výrobci integrují do přední nápravy elektromotor o výkonu 166 kW/226 k , který VW ID.2 zrychlí z 0 na 100 km/h za méně než 7 sekund . Pohon končí při elektronicky omezené maximální rychlosti 160 km/h . ID.2 má volitelně nejnovější verzi Travel Assist, systému pro částečně automatizovanou jízdu.

VW ID.2 GTI A VW ID.2 X: NÁSLEDUJÍ OPRAVDOVÝ SPORTOVEC A SUV

Skutečný sportovec bude následovat v roce 2026: VW ID.2 GTI bude mít více výkonu a mimo jiné speciálně upravený podvozek pro přidaný výkon. Stejně jako klasický VW Golf GTI má i ID.2 GTI pohon předních kol a zvýšenou maximální rychlost. Od roku 2026 bude navíc VW ID.2 X kompaktní SUV, v podstatě elektrický VW T-Cross, ale bez pohonu všech kol.

NABÍJENÍ A DOJEZD: 450 KILOMETRŮ A VELMI RYCHLÉ NABITÍ

VW ID.2 přijde na trh se dvěma velikostmi baterie : pravděpodobně 38 kWh a 56 kWh . Větší baterie nebude v malém voze možná kvůli malému rozvoru. Podle Volkswagenu by větší baterie měla umožnit dojezd kolem 450 kilometrů podle reálného cyklu WLTP . To znamená, že ID.2 bez problémů dosáhne svého cíle i na dlouhých cestách.

Díky vysoké nabíjecí rychlosti 125 kW lze baterii VW ID.2 nabít z 10 na 80 procent na DC rychlonabíjecích stanicích (stejnosměrný proud) za přibližně 20 minut nebo 200 kilometrů za přibližně 10 minut. Baterie se nabíjí výkonem až 11 kW v domácím nástěnném boxu nebo na veřejných místech AC (střídavý proud). V tomto případě by proces nabíjení z 0 na 100 procent měl trvat přibližně 5 až 6 hodin. Diagnostika a programování

INTERIÉR VW ID.2: VYSOKÁ KVALITA A NASLOUCHÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBĚ ZÁKAZNÍKŮ

Volkswagen chce do interiéru vozu VW ID.2 vrátit vysoce kvalitní dojem . Na palubě téměř produkční studie VW ID.2all je snadno použitelný informační a zábavní systém s 12,9palcovým nebo 32,7centimetrovým dotykovým displejem, který lze ovládat také pomocí otočného tlačítka. Řidič se dívá do plně digitálního kokpitu o průměru 10,9 palce nebo 27,7 centimetru. Mezitím promítá head-up displej do zorného pole řidiče důležité informace, jako je rychlost a navigace. Volitelně jsou k dispozici elektrická přední sedadla s masážní funkcí a velká panoramatická střecha.

Volkswagen vyslyšel zpětnou vazbu svých zákazníků: Pro klimatizaci je k dispozici samostatný ovládací panel, který se ovládá pomocí podsvícených tlačítek, aniž byste museli nastavovat teplotu a další funkce přes dotykový displej. Doprostřed ovládacího panelu klimatizace umístili výrobci také klasické ovládání hlasitosti pomocí malého praktického otočného válečku.

Volkswagen integroval do středové konzoly dvě velké, indukční nabíjecí kolébky, které umožňují bezdrátové nabíjení smartphonů. Kromě toho je v interiéru k dispozici několik portů USB-C vpředu i vzadu a dokonce i magnetické držáky s funkcí indukčního nabíjení na opěradlech předních sedadel. Obyvatelé mohou napájet větší zařízení, jako jsou notebooky, přes plně použitelnou 230voltovou zásuvku.

Pokud nechcete parkovat v garáži nebo na konci dlouhé příjezdové cesty, jednoduše aktivujte Park Assist Plus s funkcí paměti na VW ID.2 . Majiteli stačí zaparkovat ID.2 jednou a proces uložit. ID.2 pak může naučený parkovací manévr nezávisle zopakovat.

KUFR VW ID.2: SPOUSTA MÍSTA PRO MALÝ ELEKTROMOBIL

Kufr VW ID.2all je velkorysý na plně elektrické malé auto s objemem zavazadlového prostoru 490 litrů . Praktičnost výrazně zvyšují i ​​některé speciální funkce. Po sklopení opěradel zadních sedadel vzroste ložný objem na 1330 litrů. A co víc: Díky sklopnému opěradlu sedadla spolujezdce lze ve VW ID.2all přepravovat i předměty dlouhé 2,20 metru.

K chytrým detailním řešením patří mimo jiné obdélníkový úložný box pod dvojitou podlahou, do kterého se vejdou přepravky s nápoji. Další odkládací přihrádka o objemu 50 litrů se nachází pod zadní lavicí, kterou lze sklopit pomocí madla a kterou výrobci navrhli speciálně pro nabíjecí kabel a pomůcky, jako jsou lékárničky, ochranné vesty a sada mobility pneumatik. Tato uzamykatelná přihrádka navíc nabízí dostatek prostoru pro větší zařízení, jako jsou notebooky a tablety.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *